1. Kupując karnet masz 9 msc na jego wykorzystanie wyjątek dotyczy kobiet które zachodzą w ciążę w trakcie karnetu

Kobiety w ciąży : wydłużamy karnet o aż 24 miesiące. Laser Light Sheer 27 miesiące na realizację, Laser Frakcyjny CO2 15 miesięcy na realizację.

2. Karnety i pojedyncze zabiegi ( kupione) absolutnie nie podlegają zwrotowi w postaci gotówki – można je wymienić na bon podarunkowy lub inne zabiegi.

3. Jeśli zamieniasz karnet na inny nie liczy się ilość zabiegów w karnecie tylko kwota która obejmuje dany karnet

4. Jeśli wymieniasz  karnet na inny musisz uwzględnić ile juz zostało wykorzystanych zabiegów i odjąć je ( cenę pojedynczego zabiegu) od danej kwoty . Reszta , która pozostanie jest możliwa do zamiany lub ewentualnej dopłaty. Przykładowo karnet ksoztuje 500 zł jest w nim 5 zabiegów. Spowodował silne siniaki i chciałabyś wymienić na coś innego. To nie problem. Wykorzystałaś dopiero 1 zabieg? Czyli 500 zł – 100 zł = 400 złdo wykrzystania.

5. Promocje NIE łączą się. ( Przykładowo serduszka -50%  nie łączy się ze zniżką urodzinową lub aktualnymi promocjami ). Wyjątkiem od tej reguły jest 8 i 12 pole w serduszkach: to tak jakbyś trzymała 100 zł w ręce. 8 i 12 pole daje w sumie -200 zł 🙂 Serduszka i dobijanie ich  (czylia nasza karta lojalnościowa) powinna pilnować klientka przy płaceniu przy kasie . Wykonując przelew  klientka powinna upomnieć sięo swoje serduszka przy recepcji przed zabiegiem.

6. Jeśli promocja obejmuje czas od 01- 10 lipca 2017 roku to nie możesz jej wykupić ani zarezerować w innych terminach. Należy ją wykupić stacjonarnie lub online przelewem. Po wykupieniu zabiegi i karnety mają ważność tj pkt 1.

7. Nie odpowiadamy za utłuszczone , ubrudzone ubrania- jeśli decydujesz sie na zabiegi w naszym gabinecie miej świadomość ,
iż nalezy przyjść stosownie do okazji czyli w ciemnych ubraniach.

Ewentualnie możesz poprosić o szlafrok i bieliznę jednorazową i przed zabiegiem zmienić odzież.
Sugerujemy przy zabiegach na ciało przychodzić w luźnych dresach i posiadać ze sobą na przebranie dwuczęsciową ciemną bieliznę.
Przy zabiegach na twarz: najlepiej ściągnąć całą biżuterię i bluzkę.

8. Nie odpowiadamy za pozostawione rzeczy w naszych gabinetach typu kolczyki itp – oczywiscie zawsze znajdując je odkladamy do specjalnego miejsca.
Nie odpowiadamy jednak za to, że mogą zaginąć.

9. Mamy prawo odmówić wykonania zabiegu osobom które są aroganckie, niekulturalne , niemiłe lub notorycznie nie zjawiają się na wcześniej umówionych zabiegach. Szanuj nas i naszych pracowniów okażemy Ci ten sam szacunek 🙂

10. Mamy prawo odmówić wykonania zabiegu osobom , które są pijane, chore ( choroba zakaźna lub psychiczna) lub są pod wpływem narkotyków !

11. Jeśli dwukrotnie nie zjawisz sie na zabiegu z karnetu bez odwołania dzien przed( telefonicznie lub przez system) zabieg przepada. Możesz zmienić termin zawsze dzień przed bez żadnych konsekwencji. Szanujmy wzajemnie nasz czas. Notoryczne umawianie się i nieprzychodzenie skutkuje trafieniem na czarną listę- czyli nie będziesz już obsługiwana ,a wykupione karnety przepadają całkowicie.

12. System versum nie pozwala na odwoływanie zabiegu 10 minut przed -zabieg mozna odwołać tylko dzien przed. Wyjątki -czyli nagle sytuacje losowe zdarzają się, jednak prosimy o szanowanie naszego czasu. W miejsce zabiegu możemy wpisac wiele innych osób.
Taka wyjątkowa sytuacja musi być zakomunikowana telefonicznie np smsem.

13. Po upływie 15 minut- 20 minut ( spóźnieniu się na zabieg ) mamy prawo odmówić wykonania ze względu na poślizg w grafiku. Musimy szanować czas innych klientów i klientek.

14. Zapisując się na zabiegi do Eternity SPA nie zapisujesz sie do konkretnych osób, tylko do salonu.
Owszem, możemy respektować Twoje preferencje, ale jeśli jesteś zapisana / ny do pani A przychodzisz i jest pani B wynika to albo z choroby pracownika/ urlopu i innych zdarzeń losowych.
Każda z osób, które wykonują zabiegi jest przeszkolona w danej dziedzinie i ma wykształcenie do wykonywania danego zabiegu. Nie musimy się tłumaczyć dlaczego nie ma pani A tylko jest pani B ponieważ korzystasz z zabiegów firmy Eternity SPA a nie konkretnych osób. Jeśli masz zastrzeżenia co do wykonywanego zabiegu przez dana osobę , proszę poinformuj nas o tym. Dbamy o najwyższą jakość naszych usług i staramy się naprawiać ewentualne błędy.

15. KARNETY są płatne z góry. Nie rozbijamy płatności na raty! Przychodząc na zabieg musisz mieć karnet ze sobą w celu weryfikacji Twoich zabiegów.

16. UWAGA !  Większość z naszych zabiegów wywołują silne siniaki – nie jest to powód do paniki. Siniak to stan zapalny tłuszczu- jeśli chcesz uzyskać efekt musisz liczyć się z chwilowymi siniakami na skórze. Czasami nawet “fioletowymi nogami “.

17. Jeśli uczestniczysz w konkursie i wygrasz to realizujesz wygraną w danym miescie. Czyli jesli jestes z Kalisza nie uczestnicz w konkursie Poznania , chyba ze chcesz jechac kawał drogi 😉

18. Realizacja wygranej z konkursu to 6 msc od daty ogloszenia. Nie można oddac komus wygranej ani dać jej na licytację

19. Na 3 dni przed urlopem nie ma sensu zaczynać żadnych zabiegów 🙂 Większość zabiegów powoduje siniaki- nawet te delikatniejsze mogą wywołać lekki obrzęk i siniaki – wszystko zależy od skóry. Aby uzyskać najlepsze efekty zabiegowe sugerujemy zgłosić się do nas na bezpłatną konsultację w celu doboru zabiegów odnośnie oczekiwań i sylwetki. Bezpłatna konsultacja jest całkowicie darmowa i nie zobowiązuje do podjęcia zabiegów.

Jeśli chcesz uzyskać jak najlepszy efekt przed planowanym urlopem/ wakacjami itp przemyśl przyjście na k 1,5 msc – 3 msc przed. Zabiegi dają najlepsze efekty jeśli wykonujesz je systematycznie. Każde odwołanie , rezygnacja z wizyty , przerwa np 2 tygodniowa między zabiegami sprawiają, że efekty będą słabsze.

20. Aby uzyskać jak najlepszy efekt w trakcie pakietów sugerujemy pić minimalnie 2,5 l wody dziennie oraz unikać tłustych produktów. (Bardzo ważne jest także ograniczenie alkoholu – dzięki temu tłuszcz , który jest rozbijany podczas zabiegów jest usuwany z organizmu szybciej)

21. Każda z dziewczyn pracujących w ETERNITY SPA jest przeszkolona i ma odpowiednie uprawnienia do wykonywania zabiegów, pracujemy wyłącznie na oryginalnych urządzeniach posiadających certyfikaty bezpieczeństwa, nasze zabiegi charakteryzują się najwyższą jakością oraz skutecznością – sukcesywnie wstawiamy zdjęcia efektów na naszym fb.

22. Dwukrotne nie stawienie się na umówioną wizytę lub odwołanie jej w TEN SAM DZIEŃ powoduje że dany zabieg PRZEPADA, jeżeli Klient/Klientka jest rozpisana na dalsze zabiegi są one usunięte z systemu natomiast ponowne zapisanie się będzie związane z większym czasem oczekiwania i osobistym ponownym zapisem, Regularność to kwestia kluczowa jeśli chcesz widzieć efekty. Notoryczne nie zjawianie się na umówionych wcześniej zabiegach skutkuje tym , że każdy zabieg będzie sprzedawany pojedyńczo , płatne z góry przelewem PRZED WIZYTĄ  ( brak możliwości wykupienia w atrakcyjnych cenach promocyjnych pakietów)

23. Dzień przed wizytą wysyłamy przypomnienia SMS a obowiązkiem Klientów jest pilnowanie swoich terminów. Nie robimy odstępstw od tej zasady – my szanujemy czas naszych Klientów i tego samego oczekujemy w zamian.

24. Odwołać lub przełożyć wizytę można maksymalnie dzień przed w godzinach pracy salonu (8-20)

25. Osoby które nagminnie nie przychodzą na umówione zabiegi lub odwołują je parę godzin przed wizytą w celu zarezerwowania terminu będą musiały wpłacać ZADATEK w wysokości 100% ceny zabiegu, w przypadku ponownego odwołania wizyty zadatek przepada.

26. Na wizytę można się zapisać osobiście w salonie lub telefonicznie. TYLKO akceptujemy te dwie drogi zapisów.

27. Zważając na komfort pracy jest ABSOLUTNY ZAKAZ PRZYCHODZENIA Z OSOBAMI TOWARZYSZĄCYMI. NIE WOLNO zjawiać się na zabiegu ze znajomymi, rodziną I DZIEĆMI itp. proszę o NIE PRZYCHODZENIE na zabieg przeziębionym, chorym, z grypą jelitową itp. W większości zabiegów choroba jest przeciwwskazaniem, ponadto choroba roznosi się na pracowników

28. Na umówione wizyty proszę przychodzić PUNKTUALNIE. Przyjście 10-15 min po czasie przy takim natłoku klientek jaki występuje u nas w salonie powoduje opóźnienie w grafiku na cały dzień, dlatego po tym czasie możemy odmówić wykonania zabiegu.

29. Przed pierwszą wizytą w naszym salonie Klient jest ZOBOWIĄZANY zapoznać się z przeciwwskazaniami do danego zabiegu, oraz zaleceniami przed i po ORAZ REGULAMINEM . Wszystko jest do wglądu się na naszej stronie internetowej: eternityspa.pl.

30. Nasz salon NIE ODPOWIADA za powikłania czy brak efektywności zabiegów wynikających z winy Klienta ( nie stosowania się do zaleceń, zatajenia któregoś z przeciwwskazań np podpisywanie zgody na laser mimo zażywania leków – konsekwencje mogą być bardzo niekorzystne i za zatajanie tego typu kwestii odpowiada klient / klientka ).

31. Wykupując karnet/zabieg  zgadzasz się z każdym punktem regulaminu.

32. WYKUPUJĄC KARNET / BON/ PAKIET/ ZABIEG realizujesz go w danej siedzibie, osoba obdarowana również. Przykładowo kupując bon podarunkowy w Kaliszu = realizacja dotyczy TYLKO  salonu w Kaliszu. Wiekszośc z naszych spa ma różnych właścicieli , dlatego jest to bardzo istotne. Bon ,który chcesz zrealizować= musisz posiadać go ze sobą w dniu wizyty/zapisu i oddać go przy recepcji.

33. Wykupując zabieg laserowy / Exilis BTL musisz dostosować się do wyznaczonych terminów : Nasze maszyny często jeżdzą po wszystkich siedzibach. Zapytaj o termin przed wykupieniem zabiegu aby móc dostosować się do zjazdów.