Regulamin

  1. Wykupione zabiegi/pakiety zabiegów (oprócz zabiegów laserowych) należy zrealizować w terminie 9 miesięcy od daty ich wykupienia. Po upływie 9 miesięcy niewykorzystane zabiegi przepadają. Wyjątek dotyczy kobiet które zachodzą w ciążę w trakcie realizacji pakietu – w takim przypadku termin ważności wydłużamy o 24 miesiące.
  2. Termin realizacji zabiegów laserowych LIGHT SHEER to 27 miesiące.
  3. Termin realizacji zabiegów laserowych FRAXEL to 15 miesięcy.
  4. ABSOLUTNIE BEZ WYJĄTKÓW: Wykupione zabiegi/pakiety zabiegów NIE podlegają zwrotowi w postaci gotówki. Można je natomiast wymienić na bon podarunkowy lub na inne zabiegi.
  5. Wymieniając zabieg/pakiet na inny obliczamy kwotę niewykorzystanych zabiegów. Kwotę ta można wymienić na dowolne zabiegi/pakiety zabiegów z cennika.
  6. Po zakupie zabiegu/pakietu zabiegów na recepcji wydawany jest imienny papierowy karnet z terminami. Z karnetem należy przychodzić na każdy zabieg w celu weryfikacji pozostałych wizyt. Pracownik salonu może odmówić wykonania zabiegu osobie która notorycznie nie przynosi ze sobą karnetu.
  1. Karnet należy okazać w recepcji przed wejściem na zabieg. Karnet może uzupełniać tylko i wyłącznie pracownik salonu.
  2. Zgubienie/zniszczenie karnetu należy niezwłocznie zgłosić pracownikowi salonu w celu wyrobienia nowego karnetu.
  3. Promocje nie łączą się. SERDUSZKA NIE ŁĄCZĄ SIĘ Z PROMOCJAMI. GRATISOWE BONY RÓWNIEŻ NIE ŁĄCZĄ SIĘ Z PROMOCJĄ. SERDUSZKA I GRATISOWE BONY MOŻNA ZREALIZOWAC TYLKO W CENACH REGULARNYCH Z CENNIKA.
  4. Aby skorzystać z promocji należy wykupić (opłacić) zabieg/pakiet w trakcie trwania promocji (czyli w podanych dniach kiedy promocja obowiązuje).
  5. Nie ma możliwości rezerwacji promocji. Zabieg/pakiet w promocyjnej cenie należy wykupić w trakcie trwania promocji stacjonarnie w salonie lub przelewem.

Następnie należy się umówić na konkretny termin wizyty.

  1. Za każde 100 zł wydane w salonie nabijamy jeden stempel (serduszko) na karcie lojalnościowej. Po podbiciu 4 stempla klientowi/klientce przysługuje rabat -50 zł  który może wykorzystać w terminie 3 lat

8 i 12 podbity stempel to odpowiednio -100 zł oraz -150 zł . RABATY NIE ŁĄCZĄ SIĘ Z INNYMI PROMOCJAMI.

  1. Nie odpowiadamy za ubrudzone/poplamione ubrania po zabiegach w naszym salonie. Na zabiegi sugerujemy przychodzić w ciemnych, luźnych ubraniach oraz zabierać bieliznę na przebranie. Przed rozpoczęciem zabiegu można również poprosić o bieliznę jednorazowa.

 

  1. Nie odpowiadamy za rzeczy należące do klienta/klientki pozostawione w salonie.
  2. Pracownik ma prawo odmówić zabiegu osobie która według niego znajduje się pod wpływem alkoholu/narkotyków, jest chora ( choroba bakteryjna wirusowa lub psychiczna ) a także osobie która odnosi się do niego w sposób arogancki, niemiły i niekulturalny.
  3. O przełożeniu/odwołaniu wizyty należy nas poinformować telefonicznie lub osobiście minimum 24h wcześniej. W przeciwnym wypadku zabieg / zabieg z karnetu może przepaść.
  4. Klient/ka który/a pierwszy raz nie stawi się na umówiona wizytę otrzymuje upomnienie, druga i każda następna taka sytuacja powoduje że wykupione zabiegi na których klient/ka się nie stawił/a bez wcześniejszego poinformowania przepadają. Każda taka sytuacja jest zapisywana w naszym systemie w karcie klienta i dotyczy wszystkich zabiegów oraz pakietów przez okres 1 roku. Po upływie roku odwolania się przedawniają.
  5. Notoryczne zapominanie o zabiegach lub odwoływanie ich w ten sam dzień skutkuje wpisaniem klienta/klientki na czarna liste. Klient/ka która trafi na Czarna liste jest automatycznie usuwana ze wszystkich umówionych terminów i nie ma możliwości zapisania się ponownie a wszystkie wykupione i niewykorzystane zabiegi przepadają.
  1. Na wizyty należy przychodzić punktualnie. 10-15 minutowe spóźnienie może skutkować odmową wykonania zabiegu lub skróceniem jego czasu. Szanujmy wzajemnie nasz czas.  Wszelkie opóźnienia ze strony salonu będą gratyfikowane.
  2. Zapisując się na wizyty nie ma możliwości wyboru pracownika który będzie wykonywał zabieg. Wszyscy pracownicy przed rozpoczęciem pracy są odpowiednio przeszkoleni z obsługi urzadzen i metodyki zabiegowej.
  3. Jeżeli klient/ka ma jednak zastrzeżenia co do sposobu wykonywania zabiegu przez któregoś z pracowników, prosimy o zgłoszenie tego faktu. Dbamy o najwyższa jakość naszych usług i staramy się naprawiać ewentualne błędy.
  1. Pakiety zabiegów są płatne z góry. Nie ma możliwości rozbijania płatności na raty.
  2. Uczestnicząc w konkursie Eternity SPA wygrana można zrealizować wyłącznie w salonie w danym mieście . Termin realizacji wygranej z konkursu to 6 miesięcy od daty ogłoszenia wyników. Wygranej z konkursu nie można wymienić na inny zabieg, oddać komus innemu ani wystawić na licytacje.
  3. Wykupując voucher/zabieg/pakiet zabiegów w Eternity SPA  można je wykorzystać tylko i wyłącznie w salonie w danym mieście , w którym został zakupiony.  Kupując voucher prezentowy osoba obdarowana również musi go wykorzystać w tym samym salonie.
  4. Realizując voucher podarunkowy należy go przynieść na umówiona wizytę i oddać go na recepcji.
  5. Przed rozpoczęciem zabiegów sugerujemy zgłosić się do nas na bezpłatna konsultacje podczas której pracownik dobierze odpowiednią terapie do konkretnego problemu oraz oczekiwań. Bezpłatna konsultacja jest całkowicie darmowa i nie zobowiązuje do wykupienia zabiegów.
  1. Zabiegi należy wykonywać systematycznie aby osiągnąć zamierzony efekt. Brak systematyczności np spowodowany odwoływaniem wizyt przez klienta  może spowodować osłabienie efektu końcowego.
  2. W przypadku wykonywania zabiegów na ciało należy zwiększyć ilość wypijanej wody (minimum 2.5l/dzień), ograniczyć tłuste, smażone produkty, słodycze oraz alkohol. Większość naszych zabiegów to technologie z użyciem pompy ssącej. Masaże próżniowe mogą powodować powstawanie siniakow. Mogą również powodować dyskomfort i ból .Zabiegi laserowe natomiast mogą powodować podrażnienia, strupki, lekkie przebarwienia.
  3. Pracujemy wyłącznie na oryginalnych, sprawdzonych urządzeniach posiadających certyfikaty.
  4. 24h przed wizytą system wysyła do każdego Klienta/Klientki sms z przypomnieniem. W celu przełożenia wizyty lub pytań należy skontaktować się z nami pod numerem podanym w treści smsa.
  1. Na wizytę można się zapisać na 2 sposoby: telefonicznie lub osobiście w salonie. Nie ma możliwości rejestracji online lub przez messenger.
  2. Na wizyty należy przychodzić bez osób towarzyszących. Pracownik może odmówić wykonania zabiegu osobie która przyszla na wizytę z dzieckiem lub inną osobą towarzyszącą. Jest to zaliczane jako odwołanie wizyty w ten sam dzień z winy klienta/klientki i wpisywane w karte.
  3. Przed zabiegiem w naszym salonie należy zapoznać się z przeciwwskazaniami do zabiegu oraz regulaminem. W przypadku wątpliwości należy skontaktować się z nami przed wizytą – odpowiemy na wszystkie pytania. Przeciwwskazania i regulamin jest dostępny do wglądu na naszym profilu na Facebooku oraz w salonie.
  4. Bezpośrednio przed zabiegiem klient/ka podpisuje zgodę ogólna (dotyczącą regulaminu) oraz zgodę przedzabiegowa.
  1. Salon nie odpowiada za powikłania lub brak efektów wynikających z winy klienta/klientki (nie zastosowanie się do zaleceń przed/po zabiegowych, zatajenie przeciwwskazania, brak systematycznosci).
  2. Niektóre zabiegi takie jak EXILIS, laser LIGHT SHEER, laser FRAXEL są dostępne jedynie w wybranych terminach. Wykupując zabiegi/pakiety tych zabiegów należy dostosować się do terminów wizyt w danym mieście.
  3. Wykupując zabieg/pakiet zabiegów klient/ka oświadcza, ze zgadza się z każdym punktem regulaminu.
  4. Nasze maszyny medyczne/ kosmetyczne mogą mieć awarię – staramy się systematycznie kalibrować sprzęt i naprawiać usterki , a zabieg, który nie odbył się z tego powodu jest zamieniany na inny GRATIS. Z góry przepraszamy za utrudnienia – wynikają one z niezwykłej popularności naszych salonów SPA. Z każdym miesiącem staramy się polepszyć jakość naszych usług .
  5.  KOD SMS JEST WAŻNYH TYLKO PODCZAS TRWANIA PROMOCJI