Regulamin
- Wykupione zabiegi/pakiety zabiegów (oprócz zabiegów laserowych) należy zrealizować w terminie 9 miesięcy od daty ich wykupienia. Po upływie 9 miesięcy niewykorzystane zabiegi przepadają. Wyjątek dotyczy kobiet które zachodzą w ciążę w trakcie realizacji pakietu – w takim przypadku termin ważności wydłużamy o 24 miesiące.
- Termin realizacji zabiegów laserowych LIGHT SHEER to 27 miesiące.
- Termin realizacji zabiegów laserowych FRAXEL to 15 miesięcy.
- ABSOLUTNIE BEZ WYJĄTKÓW: Wykupione zabiegi/pakiety zabiegów NIE podlegają zwrotowi w postaci gotówki. Można je natomiast wymienić na bon podarunkowy lub na inne zabiegi.
- Wymieniając zabieg/pakiet na inny obliczamy kwotę niewykorzystanych zabiegów. Kwotę ta można wymienić na dowolne zabiegi/pakiety zabiegów z cennika.
- Po zakupie zabiegu/pakietu zabiegów na recepcji wydawany jest imienny papierowy karnet z terminami. Z karnetem należy przychodzić na każdy zabieg w celu weryfikacji pozostałych wizyt. Pracownik salonu może odmówić wykonania zabiegu osobie która notorycznie nie przynosi ze sobą karnetu.
- Karnet należy okazać w recepcji przed wejściem na zabieg. Karnet może uzupełniać tylko i wyłącznie pracownik salonu.
- Zgubienie/zniszczenie karnetu należy niezwłocznie zgłosić pracownikowi salonu w celu wyrobienia nowego karnetu.
- Promocje nie łączą się. SERDUSZKA NIE ŁĄCZĄ SIĘ Z PROMOCJAMI. GRATISOWE BONY RÓWNIEŻ NIE ŁĄCZĄ SIĘ Z PROMOCJĄ. SERDUSZKA I GRATISOWE BONY MOŻNA ZREALIZOWAC TYLKO W CENACH REGULARNYCH Z CENNIKA.
- Aby skorzystać z promocji należy wykupić (opłacić) zabieg/pakiet w trakcie trwania promocji (czyli w podanych dniach kiedy promocja obowiązuje).
- Nie ma możliwości rezerwacji promocji. Zabieg/pakiet w promocyjnej cenie należy wykupić w trakcie trwania promocji stacjonarnie w salonie lub przelewem.
Następnie należy się umówić na konkretny termin wizyty.
- Za każde 100 zł wydane w salonie nabijamy jeden stempel (serduszko) na karcie lojalnościowej. Po podbiciu 4 stempla klientowi/klientce przysługuje rabat -50 zł który może wykorzystać w terminie 3 lat
8 i 12 podbity stempel to odpowiednio -100 zł oraz -150 zł . RABATY NIE ŁĄCZĄ SIĘ Z INNYMI PROMOCJAMI.
- Nie odpowiadamy za ubrudzone/poplamione ubrania po zabiegach w naszym salonie. Na zabiegi sugerujemy przychodzić w ciemnych, luźnych ubraniach oraz zabierać bieliznę na przebranie. Przed rozpoczęciem zabiegu można również poprosić o bieliznę jednorazowa.
- Nie odpowiadamy za rzeczy należące do klienta/klientki pozostawione w salonie.
- Pracownik ma prawo odmówić zabiegu osobie która według niego znajduje się pod wpływem alkoholu/narkotyków, jest chora ( choroba bakteryjna wirusowa lub psychiczna ) a także osobie która odnosi się do niego w sposób arogancki, niemiły i niekulturalny.
- O przełożeniu/odwołaniu wizyty należy nas poinformować telefonicznie lub osobiście minimum 24h wcześniej. W przeciwnym wypadku zabieg / zabieg z karnetu może przepaść.
- Klient/ka który/a pierwszy raz nie stawi się na umówiona wizytę otrzymuje upomnienie, druga i każda następna taka sytuacja powoduje że wykupione zabiegi na których klient/ka się nie stawił/a bez wcześniejszego poinformowania przepadają. Każda taka sytuacja jest zapisywana w naszym systemie w karcie klienta i dotyczy wszystkich zabiegów oraz pakietów przez okres 1 roku. Po upływie roku odwolania się przedawniają.
- Notoryczne zapominanie o zabiegach lub odwoływanie ich w ten sam dzień skutkuje wpisaniem klienta/klientki na czarna liste. Klient/ka która trafi na Czarna liste jest automatycznie usuwana ze wszystkich umówionych terminów i nie ma możliwości zapisania się ponownie a wszystkie wykupione i niewykorzystane zabiegi przepadają.
- Na wizyty należy przychodzić punktualnie. 10-15 minutowe spóźnienie może skutkować odmową wykonania zabiegu lub skróceniem jego czasu. Szanujmy wzajemnie nasz czas. Wszelkie opóźnienia ze strony salonu będą gratyfikowane.
- Zapisując się na wizyty nie ma możliwości wyboru pracownika który będzie wykonywał zabieg. Wszyscy pracownicy przed rozpoczęciem pracy są odpowiednio przeszkoleni z obsługi urzadzen i metodyki zabiegowej.
- Jeżeli klient/ka ma jednak zastrzeżenia co do sposobu wykonywania zabiegu przez któregoś z pracowników, prosimy o zgłoszenie tego faktu. Dbamy o najwyższa jakość naszych usług i staramy się naprawiać ewentualne błędy.
- Pakiety zabiegów są płatne z góry. Nie ma możliwości rozbijania płatności na raty.
- Uczestnicząc w konkursie Eternity SPA wygrana można zrealizować wyłącznie w salonie w danym mieście . Termin realizacji wygranej z konkursu to 6 miesięcy od daty ogłoszenia wyników. Wygranej z konkursu nie można wymienić na inny zabieg, oddać komus innemu ani wystawić na licytacje.
- Wykupując voucher/zabieg/pakiet zabiegów w Eternity SPA można je wykorzystać tylko i wyłącznie w salonie w danym mieście , w którym został zakupiony. Kupując voucher prezentowy osoba obdarowana również musi go wykorzystać w tym samym salonie.
- Realizując voucher podarunkowy należy go przynieść na umówiona wizytę i oddać go na recepcji.
- Przed rozpoczęciem zabiegów sugerujemy zgłosić się do nas na bezpłatna konsultacje podczas której pracownik dobierze odpowiednią terapie do konkretnego problemu oraz oczekiwań. Bezpłatna konsultacja jest całkowicie darmowa i nie zobowiązuje do wykupienia zabiegów.
- Zabiegi należy wykonywać systematycznie aby osiągnąć zamierzony efekt. Brak systematyczności np spowodowany odwoływaniem wizyt przez klienta może spowodować osłabienie efektu końcowego.
- W przypadku wykonywania zabiegów na ciało należy zwiększyć ilość wypijanej wody (minimum 2.5l/dzień), ograniczyć tłuste, smażone produkty, słodycze oraz alkohol. Większość naszych zabiegów to technologie z użyciem pompy ssącej. Masaże próżniowe mogą powodować powstawanie siniakow. Mogą również powodować dyskomfort i ból .Zabiegi laserowe natomiast mogą powodować podrażnienia, strupki, lekkie przebarwienia.
- Pracujemy wyłącznie na oryginalnych, sprawdzonych urządzeniach posiadających certyfikaty.
- 24h przed wizytą system wysyła do każdego Klienta/Klientki sms z przypomnieniem. W celu przełożenia wizyty lub pytań należy skontaktować się z nami pod numerem podanym w treści smsa.
- Na wizytę można się zapisać na 2 sposoby: telefonicznie lub osobiście w salonie. Nie ma możliwości rejestracji online lub przez messenger.
- Na wizyty należy przychodzić bez osób towarzyszących. Pracownik może odmówić wykonania zabiegu osobie która przyszla na wizytę z dzieckiem lub inną osobą towarzyszącą. Jest to zaliczane jako odwołanie wizyty w ten sam dzień z winy klienta/klientki i wpisywane w karte.
- Przed zabiegiem w naszym salonie należy zapoznać się z przeciwwskazaniami do zabiegu oraz regulaminem. W przypadku wątpliwości należy skontaktować się z nami przed wizytą – odpowiemy na wszystkie pytania. Przeciwwskazania i regulamin jest dostępny do wglądu na naszym profilu na Facebooku oraz w salonie.
- Bezpośrednio przed zabiegiem klient/ka podpisuje zgodę ogólna (dotyczącą regulaminu) oraz zgodę przedzabiegowa.
- Salon nie odpowiada za powikłania lub brak efektów wynikających z winy klienta/klientki (nie zastosowanie się do zaleceń przed/po zabiegowych, zatajenie przeciwwskazania, brak systematycznosci).
- Niektóre zabiegi takie jak EXILIS, laser LIGHT SHEER, laser FRAXEL są dostępne jedynie w wybranych terminach. Wykupując zabiegi/pakiety tych zabiegów należy dostosować się do terminów wizyt w danym mieście.
- Wykupując zabieg/pakiet zabiegów klient/ka oświadcza, ze zgadza się z każdym punktem regulaminu.
- Nasze maszyny medyczne/ kosmetyczne mogą mieć awarię – staramy się systematycznie kalibrować sprzęt i naprawiać usterki , a zabieg, który nie odbył się z tego powodu jest zamieniany na inny GRATIS. Z góry przepraszamy za utrudnienia – wynikają one z niezwykłej popularności naszych salonów SPA. Z każdym miesiącem staramy się polepszyć jakość naszych usług .
- KOD SMS JEST WAŻNYH TYLKO PODCZAS TRWANIA PROMOCJI